Hur gick det?

Måndag: Situps (raka), t.ex. 3 x 20 st
Tisdag: Ryggresningar (raka), t.ex. 3 x 20 st
Onsdag: Plankan, t.ex. 3 x 1 minut
Torsdag: Ryggresningar (sneda, varannan sida), t.ex. 3 x 20 st
Fredag: Situps (sneda, varannan sida), t.ex. 3 x 20 st

Ja, så såg ju förra veckans utmaning ut och nu undrar jag hur det gick för er? För mej gick det alldeles lysande. Jag fick in hemmaträningen varje kväll utan problem. Den enda avvikelse jag gjorde från ovanstående var fredagens sneda situps som visserligen blev 60 st enligt plan men i stället för 3 x 20 st så gjorde jag 2 x 30 st.

Jag hoppas att jag nu är lite mer motiverad att faktiskt ta tag i mage/rygg-träningen och tror att det kommer hålla i sej ett tag iaf. I dag gjorde jag faktiskt 3 x 1 min planka på gymmet efter mitt benpass, hör och häpna 😉

(Visited 10 times, 1 visits today)

1 Comment

  1. Anonym 10 april, 2012 at 16:17

    Ja det gick ganska bra, trots onda bihålor o det onda benet, som du vet. Stort tack för all hjälp o all go´mat i helgen! Älskar er!/Mamma

    Reply

Leave A Comment

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *