Hur gick det?

Måndag: Situps (raka), t.ex. 3 x 20 st
Tisdag: Ryggresningar (raka), t.ex. 3 x 20 st
Onsdag: Plankan, t.ex. 3 x 1 minut
Torsdag: Ryggresningar (sneda, varannan sida), t.ex. 3 x 20 st
Fredag: Situps (sneda, varannan sida), t.ex. 3 x 20 st

Ja, så såg ju förra veckans utmaning ut och nu undrar jag hur det gick för er? För mej gick det alldeles lysande. Jag fick in hemmaträningen varje kväll utan problem. Den enda avvikelse jag gjorde från ovanstående var fredagens sneda situps som visserligen blev 60 st enligt plan men i stället för 3 x 20 st så gjorde jag 2 x 30 st.

Jag hoppas att jag nu är lite mer motiverad att faktiskt ta tag i mage/rygg-träningen och tror att det kommer hålla i sej ett tag iaf. I dag gjorde jag faktiskt 3 x 1 min planka på gymmet efter mitt benpass, hör och häpna 😉

(Visited 18 times, 1 visits today)

Driven optimist som älskar att jobba, cykla, springa, åka längdskidor och hänga i gäng med familjen!

1 Comment

  1. Ja det gick ganska bra, trots onda bihålor o det onda benet, som du vet. Stort tack för all hjälp o all go´mat i helgen! Älskar er!/Mamma

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.