Tappat styrka

Jag i träningsoutfit från NIKE och billiga brillor från favoptic.com

Sedan jag la om mina styrkepass och började fokusera på ben och rumpa så har ju tanken varit att köra 3 pass i veckan. I realiteten har det oftast blivit två; ett ben/rumpa och ett rygg/rumpa. Det är helt okej eftersom armar och axlar tränas på ryggpassen ändå, men tyvärr så har det här gjort att jag tappat en del massa. Det syns tydligast på axlarna som är mycket mindre nu än i slutet på sommaren.

Jag kikade min träningadagbok här på bloggen (de inlägg jag postar på söndagar under etiketten Veckans) och såg till min stora fasa (hehe, vilket fånigt uttryck) att det är fyra veckor sedan jag körde axlar/bröst sist. Därför gjorde jag slag i saken nu i kväll och rev av ett sånt pass här i hotellgymmet. Nu hoppas jag på rejäl träningsvärk när jag vaknar i morgon bitti.

(Visited 8 times, 1 visits today)

2 Comments

  1. Anonym 13 november, 2012 at 06:07

    God morgon! Hur är det, har träningsvärken infunnit sej? Ha en fortsatt bra dag, Puss o kram! /mamma

    Reply
  2. Sara Borg 13 november, 2012 at 16:59

    Ingen rejäl träningsvärk ännu, kanske kommer i morgon?! Känner en liten ömhet i baksida axel om jag verkligen anstränger mig för att känna efter… Hmm, får lasta på tyngre nästa gång!!!

    Reply

Leave A Comment

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *