Förra veckans träning

Två pass ihop med sambon blidde det!
Jag tränar oftast för mig själv. Jag tycker om det och jag behöver den egentiden. Det är när jag motionerar efter jobbet som jag tömmer huvudet och ställer om från work-mode till fritid. Motionen är min on-off-knapp och den är viktigt för mig. Men såklart tycker jag om att träna med andra också, speciellt på helgen. Ett långpass löpning tillsammans med vännen Ida, eller varför inte längdskidor med sambon, det är fina fisken. I helgen tränade vi faktiskt tillsammans, Lars och jag, både lördag och söndag. 

Förra veckans träning

Mån: Lunchcykel MTB 45 min, snittpuls 131
Tis: VILA
Ons: Morgonjogg 26:45min, 3.84km, 6:58min/km
Tors: VILA
Fre: VILA
Lör: Längdskidor 26:18min, 5.08km snittpuls 162 + Löpning 28:23min, 4.31km, 6:34min/km, snittpuls 160
Sön: Längdskidor 53:06min, 10.04km, snittpuls 157

Det känns riktigt härligt att vara igång med längdskidåkningen nu och jag längtar redan efter nästa pass! Vad har du planerat för träning den här veckan?
(Visited 29 times, 1 visits today)

Driven optimist som älskar att jobba, cykla, springa, åka längdskidor och hänga i gäng med familjen!

2 Comments

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.