Driven optimist som älskar att jobba, cykla, springa, åka längdskidor och hänga i gäng med familjen!

2 Comments

  1. Vad kul! Jag med! Som uppladdning inför NY maraton i höst. Jag läser ikapp lite nu men jag tror absolut att skejten kan vara ett grymt komplement till löpningen just för att det stärker höfterna och det är grym stabilitetsträning för coren, vilket bara är plus för löpningen. Så tänker jag iaf, kommer nog köra ett par pass skejt i veckan blandat med löpning. Det var mina tankar iallafall 🙂

    God fortsättning! Ida

  2. Tack detsamma!

    Har du sprungit många maratonlopp tidigare, Ida? Jag är ju värsta nybörjaren, men det känns ganska bra nu när man har gjort det en gång och vet ungefär vad det innebär. Jag tror att jag har någorlunda koll på vad jag gjorde bra med träningen förra året. Tyvärr la jag ju inte upp mina veckoredovisningar här på bloggen så jag kan inte gå tillbaka och läsa om det här utan måste leta i gamla anteckningsböcker.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.