Vad har du druckit idag? Bara en kopp KAFFE hittills Vad var det senaste du åt? En bit mörk choklad och några hallon efter middagen igår kväll Vad tränade du senast? Jag tog en promenad igår. Senaste gympasset var ben/bål i lördags. Vad ska du träna nästa gång? Överkroppsstyrka i kväll Min inställning till piller och pulver? Jag glömmer ofta piller, men försöker verkligen skärpa till mig. Jag har nåt sånt där en-om-dagen för tränande individer. Pulver tar jag väldigt sällan numera. Som lowcarbare får jag i mig mycket mer protein än jag gjorde förr, så jag tror inte behovet är lika stort som då?! Min respektive tränar? Allt möjligt. Gärna långt och länge. Hårt och tufft. Han hade precis påbörjat en triathlonsatsning när han fick problem med hälarna/vaderna i vintras. Det har därför mest blivit simning, men han är nu igång med lite cykel också. Sommarträningsplaner? Löpning, cykel och… JETSKI. Wihooo, jag längtar! Självklart kommer jag att försöka köra två styrkepass i veckan också, men utomhusträning kommer nog att dominera (hoppas jag). Sommarplaner för 5 år sedan? Det blir 2008 alltså! Då åkte jag till Irland och jobbade där hela sommaren. Jag tränade och skötte galopphästar så jag var i rätt hygglig form rent fysiskt. Jag kom till Stockholm i slutet på augusti, alldeles lagom för att hinna genomföra Tjejmilen tillsammans med mamma.

(Visited 6 times, 1 visits today)

Leave A Comment

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *